Blog

În timp ce scriu aceste rânduri șoferii TIR moldoveni și-au scos aragazul și își încălzesc mâncarea la trecerea frontierei de la Leușeni-Albița. Ieri, când eu mă uitam la Cupa Mondială, ei erau tot la frontieră. Astă noapte, când noi dormeam, ei erau tot în frontieră. Tu, când citești aceste rânduri de la biroul tău cu aer condiționat, să știi că șoferii moldoveni mai fac coadă la frontiera Leușeni-Albița. Este o coadă imensă de TIR-uri. Care poate fi văzută cu cel mai prost satelit din cel mai îndepărtat punct de Albița.
Cât trebuie să coste o marfă „Made in Moldova” exportată prin Albița? Și cât trebuie să coste o marfă importată în Republica Moldova, dacă ele stau nopți și zile la un punct de frontieră?
Pun punct aici. Să nu dispară cumva coada și relațiile speciale.

Comentarii(4)

  1. Este un gest extrem de uman din partea vamesilor de la Albita. Vor sa fereasca de viituri si inundatii soferii basarabeni si marfa pe care o transporta. Ar trebui sa le multumiti nu sa carcotiti ? Merge explicatia ?

    1. @Boieru: Merge. Grija de frate. Ntzăgnim.

    2. @Popor: Aoleu. Au început să iasă mașinile din vama Albița. Un om drag mie mi-a sugerat prietenește să scot postul. Lasă. Până deseară vin alte mașini. Care vor trece mâine de Albița.

    • LB

    • 14 ani în urmă

    Iti spun eu cat costa: un exemplu simpu: nucile “Made in Modlova” de pe rafturile retelei de supermarketuri Delhaize din Belgia, delicioase, baiatul meu nu vrea decat din alea: 5 euro si ceva. Tssssh: sa nu auda producatorii, ca nu le mai dau drumu nucilor peste Prut…

Filtre
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filtre
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt