Ăsta nu e un moft intelectual. Este un panou publicitar. Mivina este produsul nr.1 în Moldova. Greșit pentru cei care cred că vinul e numărul 1. Vinul e după vodcă. Greșit pentru cei ce cred în roșii, porumb, costume ”Ionel”, leuștean, păpădii, miere, poezie, iepuri, mistreți. Mivina, ”vermișelul” de Harkov, este produsul nr.1. Panoul e plasat lângă teatrul ”Luceafărul” din Chișinău.
Imagine de Vitalie Coroban
Eugen
D. Erizanu, deveniţi blogger înrăit.
Gheorghe Erizanu
@Eugen: Așa am fost educat. Să mănânc totul din farfurie. Din moment ce am acceptat-o.
Adfreud
L-am vazut si eu si in locul unde de obicei Green Hills isi pune publicitatea…
Gheorghe Erizanu
@Adfreud: Mulțumesc de confirmare.
Vladimir B.
:)) Mivina, suna a nume de femeie misterioasa! Iar amplasarea acestui panou intr-un loc asa vizibil, de-asupra carosabilului, o gasesc grotesca…asta nu e “Adidas” sau “Absolut Vodka”…
Gheorghe Erizanu
@Vladimir: Chiar e ca o femeie. E ambalată frumos, se vorbește despre ea și e plină de mister. Îți place. Devii dependent de ea. Iar peste ani te roade pe dinăuntru.
Nic Arsa
Habar n-am avut ce ar putea fi “Mivina.” Am folosit atât Bing cât si Google. Am ajuns la revelația uluitoare că este supă. “Zupă cu tăiței,” cum zic bănățenii. Și care, sunt absolut sigur, o fac infinit mai bine decât compania “șeia” din Harkov.
Gheorghe Erizanu
@Nic Arsa: Așa e.