Deviza antropologiei alimentației, o societate într-o farfurie, nu este nici gratuită, nici pretențioasă. O alimentație într-o reclamă nu este altceva decît prelungirea la fel de îndreptățită a primei devize atunci cînd societatea cu pricina este una de piață. Îmbinînd o cunoaștere de publicitar, o experiență de cumpărător și o perspectivă de antropolog, Florin Dumitrescu citește pentru noi etichetele publicității alimentare pentru a ne explica de ce și cum s-a născut acest trend relativ recent al produselor tradiționale și cum se face marketizarea acestuia. (Vintilă Mihăilescu)
-83%
Tradiții la superofertă
Între socoteala din agenție și cea de la raft
115.00 MDL 20.00 MDL
În stoc
Această carte în ediție Ebook
Florin Dumitrescu 9789975860314 Cărți la 20 lei Cartier 2015 I 130x195, legat 192Faceți cunoștință cu autorul
Produse similare
Jurnal de doliu
26 octombrie 1977 – 15 septembrie 1979
O istorie a miracolelor
Din Evul Mediu până în zilele noastre