Piloții moldoveni, pasagerii moldoveni, coniacul, șeptarul, dama, craiul au realizat că sunt într-un avion care zboară de asupra Caucazului. Va survola teritoriul Rusiei, Ucrainei, Republicii Moldova, României… Va zbura până i se va termina combustibilul. Un fel de călăreț fără cap. Avionul fantomă. Avionul fără piloți. Avionul care va cădea undeva. După un patru-cinci ore de zbor. Cu tot cu pasageri, piloți, conciac și șeptari.
Turnul de control al aeroportului Chișinău încerca în zadar să facă legătura cu cabina avionului. Avionul a depășit spațiul aerian al Republicii Moldova. A intrat în spațiul aerian românesc. În acest timp, unul dintre piloți spărgea podeaua din salon cu un topor, găsit întâmplător, ca să ajungă la podeaua de la cabina piloților. Pe brânci a ajuns până la cabina piloților. Pe brânci a spart podeaua de la cabina piloților. S-a strecurat în cabină. Era cel mai fericit pilot moldovean de la Aurel Vlaicu încoace.
Peste o jumătate de oră avionul ateriza la Chișinău.
Mircea
Pilotii moldoveni sunt geniali. Au evitat tragedia. Au facut mai bine decat pilotii zborului AF 447.
Gheorghe Erizanu
@Mircea: Sigur. Suntem genii. Facem un pas mărunt necugetat și fără mare efort ca după aia să ne putem manifesta genialitate și eroismul.
suparat
Nu ar fi fost mai simplu să spărgă uşa?
Gheorghe Erizanu
@suparat: După 11 septembrie ușile de la cabina aviatorilor rezistă la lovituri de ciocan, topor, glonte.
suparat
Oare Cobileanschi citeşte blogul? E un banc suficient de neinspirat ca să se toarne un film după el.
Gheorghe Erizanu
@Suparat: Întreabă-l pe Cobâleanschi. Din câte știu, Cobâleanschi toarnă un film care nu-i este drag lui ca apoi să filmeze ce vrea el.
Mircea
In acelas context, dar la o alta scara, vorbind despre pulsiunile destrugatoare ale omului, as spune ca omul provoaca razboiul ca dupa aceia sa produca eroi. E o vesnica alternare intre pulsion de mort si pulsion de vie.