Dicționar poliglot de branding

169.00 MDL

În stoc

9789975867271 119
Partajare

Se susține că brandingul s-a născut în America, acum un secol, când fermierii au început să-și însemne vitele cu fierul roșu pentru a putea regăsi animalele mai ușor, atunci când acestea se rătăceau, se amestecau cu ale vecinului ori erau, pur și simplu, furate. Cam în aceeași perioadă, două companii britanice au folosit logoul societății pentru inscripționarea butoaielor de marfă expediate cu vaporul peste Canalul Mânecii: Lyle’s Golden Syrup și berea Bass, având drept logo un celebru triunghi roșu. Oricare ar fi inițiatorul, brandingul s-a născut ca o necesitate, devenind un mod de recunoaștere, mai întâi comercială (ceea ce se numește azi B to B), ca apoi să devină publică.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Filtre
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filtre
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt