Se susține că brandingul s-a născut în America, acum un secol, când fermierii au început să-și însemne vitele cu fierul roșu pentru a putea regăsi animalele mai ușor, atunci când acestea se rătăceau, se amestecau cu ale vecinului ori erau, pur și simplu, furate. Cam în aceeași perioadă, două companii britanice au folosit logoul societății pentru inscripționarea butoaielor de marfă expediate cu vaporul peste Canalul Mânecii: Lyle’s Golden Syrup și berea Bass, având drept logo un celebru triunghi roșu. Oricare ar fi inițiatorul, brandingul s-a născut ca o necesitate, devenind un mod de recunoaștere, mai întâi comercială (ceea ce se numește azi B to B), ca apoi să devină publică.


Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Faceți cunoștință cu autorul
Produse similare
Dicționar. Orașele și satele din Republica Moldova
139.00 MDLGhid toponimic, geografic și istoric.
Volumu 1 (A-L)
Recenzii
Nu există recenzii până acum.