Editura Cartier
Sâmbătă, 22 Iulie 2017
 
Colecții

Colectia CARTIER Antropologic

Între socoteala din agenție și cea de la raft

Deviza antropologiei alimentației, o societate într-o farfurie, nu este nici gratuită, nici pretențioasă. O alimentație într-o reclamă nu este altceva decît prelungirea la fel de îndreptățită a primei devize atunci cînd societatea cu pricina este una de piață. Îmbinînd o cunoaștere de publicitar, o experiență de cumpărător și o perspectivă de antropolog, Florin Dumitrescu citește pentru noi etichetele publicității alimentare pentru a ne explica de ce și cum s-a născut acest trend relativ recent al produselor tradiționale și cum se face marketizarea acestuia.

Vintilă Mihăilescu


192 pag. Format 130x195. Broșat. ISBN 978-9975-86-031-4


Despre noua ordine domestică și criza omului
„…ne ferim de ei, dar îi apărăm de hingheri, îi considerăm un pericol, dar îi hrănim dacă sînt prin preajmă, îi iubim, dar le abandonăm, la o adică, puii, îi considerăm „persoane”, dar ne adormim conștiinţa dacă sînt eutanasiaţi cum trebuie... S-ar putea vorbi astfel de o stare de disonanţă socială, care vizează o stare de contradicţie ce nu mai este doar între membrii societăţii, ci traversează (aproape) fiecare individ în parte.”
172 pag. Format 130x200. Broșat. ISBN 978-9975-79-798-6


O istorie a Scufiţei Roșii
"Povestea Scufița Roșie este cunoscută, într-o formă sau alta, de milioane de oameni care nu au auzit de Perrault. De altfel, cea mai răspândită nu este versiunea lui Perrault sau cea a fraților Grimm, ci o variantă edulcorată, care combină elemente din ambele versiuni clasice. Statutul ei, ca unul dintre cele mai cunoscute personaje din cultura occidentală, face din Scufița Roșie un referent intertextual foarte eficient, chiar și în operele adresate copiilor."

Deschide cartea.

Dosar de presă:
Video

300 pag. Format 130x200. Broșat. ISBN 978-9975-79-859-4


 
Oferta Romania
Oferta R. Moldova


 

 

© 2007-2017 Design: Editura Cartier, Web Hosting si CMS: Adpixel