Editura Cartier
Marţi, 23 Mai 2017
 
Colecții

A B C D E F G H I Î J K L M N O P R S T U V W Z 
Tradiții la superofertă
Între socoteala din agenție și cea de la raft

Deviza antropologiei alimentației, o societate într-o farfurie, nu este nici gratuită, nici pretențioasă. O alimentație într-o reclamă nu este altceva decît prelungirea la fel de îndreptățită a primei devize atunci cînd societatea cu pricina este una de piață. Îmbinînd o cunoaștere de publicitar, o experiență de cumpărător și o perspectivă de antropolog, Florin Dumitrescu citește pentru noi etichetele publicității alimentare pentru a ne explica de ce și cum s-a născut acest trend relativ recent al produselor tradiționale și cum se face marketizarea acestuia.

Vintilă Mihăilescu


An editie: 2015
Editia: I
Stoc: Disponibil
192 pag. Format 130x195. Broșat. ISBN 978-9975-86-031-4


 
Oferta Romania
Oferta R. Moldova


 

 

© 2007-2017 Design: Editura Cartier, Web Hosting si CMS: Adpixel