Editura Cartier
Luni, 20 Noiembrie 2017
 
Colecții

A B C D E F G H I Î J K L M N O P R S T U V W Z 
Managementul PR-ului politic
Vânătoarea de voturi electorale

Colecția CARTIER Istoric
PR-ul a devenit o agonie a staffurilor electorale.  Inventivitatea şi creativitatea scuză cheltuielile exacerbate. Unul din primii practicieni ai PR-ului, Ivy Lee, a definit  PR-ul drept arta de a te face crezut. Edward Bernays, considerat părintele  PR-isticii,   defineşte PR-ul drept inginerie a consimţământului.
Studiile asupra acestui fenomen complex în câmpul politic comunicaţional mă determină să adaug că PR-ul este o seducere. Două finalităţi confirmă puterea de persuasiune a PR-ului politic ­— idealizarea şi absolutizarea vs diabolizarea. Tocmai pe acest motiv consilierii PR  devin când îngeri, când demoni şi viceversa.
În politică, PR-ul te face cunoscut şi recunoscut, admirat sau detestat.  Contează ambianţa pe care  ţi-o inventează PR-istul și rolul pe care ţi-l revendici în această ambianţă.
Aurelia PERU-BALAN

Deschide cartea.
An editie: 2014
Editia: I
Stoc: Indisponibil
320 pag. Format 195x130. Broșat. ISBN 978-9975-79-928-7


 
Oferta Romania
Oferta R. Moldova


 

 

© 2007-2017 Design: Editura Cartier, Web Hosting si CMS: Adpixel